Жалпы сұрақтар 

Төлемдер және ақылы қызмет 

Мамандар үшін 

Жалпы сұрақтар

Хабарландыруды/суретті неге ұзақ тексереді? 

Модераторларымыз барлық деректі (мәтін, суреттер, жылжымайтын мүлік параметрлері) мұқият тексереді. Хабарландыруды тексеру кезек бойынша 15-тен 60 минутқа созылады. Тексеру уақыты хабарландыру саны мен ақпарат көлеміне байланысты.

Хабарландыру беру мүмкін емес: бұғаттау және қара тізімге ену 

Хабарландыру беру кезінде телефон нөміріңіз немесе поштаңыз қара тізімде тұрғаны туралы хабарлама шықса, пайдаланушыларды қолдау қызметіне ok@krisha.kz мекенжайы арқылы жүгініңіз. Хатта жеке кабинетіңіздің мекенжайын немесе енгізуге келмеген нөмірді/поштаны жазыңыз. Мамандар ақпаратты тексеріп, сізге көмектеседі.
Жұмыс кестесі: жұмыс күндері — 9:00-ден 20:00-ге дейін, демалыс және мереке күндері — 9:00-ден 17:00-ге дейін. 

Кейде бізге қосымша ақпарат қажет болады. Жүгінер алдында компания қызметкері бұғаттауды алып тастау үшін сұрайтын құжаттарды дайындауды сұраймыз:
— жылжымайтын мүлік иесінің жеке куәлігі;
— жылжымайтын мүлі құжаттары (соңғы 5 күн ішінде ХҚКО-дан немесе eGov сайтынан алынған ауыртпалық туралы анықтама).

Хабарландыру архивке кетті, байланыс ақпаратын қалай білуге ​​болады 

Хабарландыру архивке кеткеннен кейін автордың телефон нөмірі құпия ақпаратқа айналады, сондықтан архивтегі хабарландырудың байланыс ақпаратын бермейміз. Сайттан басқа қолайлы нұсқаны іздеуді ұсынамыз. 

Компания архивтегі хабарландыру туралы ақпаратты құқық қорғау органдарына тергеуге көмек көрсету үшін ғана ұсынады.

Хабарландыру неге қабылданбады/жойылды 

Хабарландыруды жариялаудан бас тарту себебін Krisha.kz чат-ботынан, «Хабарламалар» бөлімінен немесе сайттағы жеке кабинеттен, «Қабылданбағандар» немесе «Жойылғандар» бөлімінен білуге ​​болады.

Хабарландыру қабылданбаса, дұрыс ақпаратты көрсетіп өңдеңіз.
Хабарландыру жойылса, оны қалпына келтіру мүмкін емес. Жаңа хабарландыру беруді ұсынамыз.

Хабарландыру жоюдың себептері

Жиі кездесетін қателер және не істеу керек:

  • Салынған жылы. Нақты жылды жылжымайтын мүліктің техникалық паспортынан көруге немесе тұрғын үй кешені салынып жатса, пайдалануға берілетін мерзімін көрсетуге болады.
  • Облыс немесе аймақ. Сайт ережелеріне сәйкес нақты орналасқан жер өз аймағына сәйкес болуы керек. Объект облыста орналасса, қаланы таңдауға болмайды. Бұған мұқият көңіл бөлу қажет. Сіздің кент/ауыл тізімде болмаса, бізге «Яндекс.Картадағы» сілтемесін чатқа жіберіңіз, біз оны жүйеге қосамыз.
  • Бағасы. Жаңа хабарландыруды Сайт ережесіне сәйкес беріп, жылжымайтын мүліктің нақты бағасын көрсетіңіз.
  • Тыйым салынған Тұрғын үй кешені. Бұл құрылыс салушыда үлестік құрылысқа рұқсат құжаты жоқ екенін білдіреді. Сайт ережесіне сәйкес (1-бөлім, 1.8-тармақ), жоюмен келіспеген жағдайда жылжымайтын мүлік туралы құжатты тұрғын үй кешені туралы мәліметтерді түзету үшін ұсыну қажет. Объект заңды түрде салынып жатқаны құжат арқылы расталса, хабарландыру келесі жолы жойылмайды.

Хабарландыру қабылдамау себептері 

Жиі кездесетін себептер және не істеу керек:

  • Қате баға. Жаңа хабарландыруды Сайт ережесіне сәйкес беріп, жылжымайтын мүліктің нақты бағасын көрсетіңіз.
  • Картадағы орны дұрыс емес. 1 км радиус шегінде нақты орынды көрсетіңіз, көше атауы дұрыс жазылғанын тексеріңіз, себебі орын автоматты түрде белгіленеді.
  • Хабарландыру актуалды емес. Сайт ережесіне сәйкес (1-бөлім, 1.9.4-тармақ) хабарландыру берілген сәттен бастап 14 күн актуалды болады, содан кейін жойылады. Жылжымайтын мүлік белгілі бір күннен бастап жалға берілсе, хабарландыруды 14 күн бұрын беру қажет.
  • Бөлме саны дұрыс емес. Жылжымайтын мүліктің техникалық паспортындағы нақты бөлме санын көрсетіңіз.

Хабарландыруымды сайттан таба алмадым 

Модератор тексергеннен кейін хабарландыру жеке кабинетте, «Сайтта» бөлімінде орналасады және пайдаланушыларға хабарландырулар тізімінде қолжетімді болады.
Тізімнен хабарландыруды табу үшін берілген бөлімді таңдаңыз.
Мысалы, «Сату» — «Пәтерлер».
Әрі қарай хабарландырудағы бөлме санын, қаланы, ауданды және шағынауданды таңдауға болады.
Содан кейін «Хабарландыруларды көрсету» түймесін басыңыз.
Хабарландырулар тізімінен хабарландыруды табуға болады. 

Хабарландыруымды қалай көруге болады?

Сүзгі арқылы іздеңіз, мысалы: 2 бөлмелі пәтер, Алматы, Бостандық ауданы. Баға, қабат саны және т.б. қосымша параметрлерді қосуға болады. 

Параметрлерді не үшін толтыру керек 

Пайдаланушылар нысандарды сүзгі арқылы іздейді. Тек қаланы таңдасақ, көп хабарландыру шығады. Сондықтан сүзгі қызық нысанды тез табуға көмектеседі. 

Жеке кабинетке кіру мүмкін емес. Құпиясөзді ұмыттым 

1. Құпиясөзді ұмытып қалсаңыз:
— Оң жақ жоғарғы бұрышта «Жеке кабинет» түймесін басыңыз. Сайтқа кіру кезінде телефон нөмірін енгізу жеткілікті.
— Кейін «Құпиясөзді ұмыттыңыз ба» опциясын таңдауға болады.
— Құпиясөзді қалпына келтіру үшін сіз көрсеткен телефон нөмірге 4 санды растау коды бар SMS-хабарлама келеді. Кодты енгізіп, жеке кабинеттің жаңа құпиясөзін орнатыңыз. 

— Жеке кабинетке электронды пошта арқылы кіру үшін құпиясөзді қалпына келтіру кезінде 4 санды растау коды электронды поштаңызға келеді.

123456789 немесе qwerty12 сияқты қарапайым құпиясөз пайдаланбаңыз, себебі оны тауып алу оңай. Жеке кабинетіңізге кіре алмай қаласыз.

«Баптауға» өтуімді сұрайды, суреттерді қалай қосуға болады? 

Android болса:
1. «Баптауларға өту» түймесін басыңыз.
2. «Қосымша рұқсаттары» бөлімін таңдап, «Сақтау орны» тармағына кіріп, krisha.kz қосымшасына рұқсат беріңіз.
3. krisha.kz қосымшасындағы хабарландыруды ашып, суреттерді жүктеңіз.

iOS болса:
1. «Реттеулерге өту» түймесін басыңыз.
2. «Фотолар» бөлімін таңдаңыз.
3. «Толық қол жеткізу» опциясына құсбелгіні қойыңыз.
4. krisha.kz қосымшасындағы хабарландыруды ашып, суреттерді жүктеңіз. 

Пәтерімді/үйімді/суретімді менің рұқсатымсыз жариялағанда не істеу керек? 

Пайдаланушыларды қолдау қызметіне хабарлама жаза аласыз. Мамандар құжат қосу үшін сілтеме жібереді. 

Жылжымайтын мүлікті қалай тез сатуға болады? 

  1. Нарықтағы бағасын дұрыс көрсетіңіз. Ыңғайлы болу үшін «Бағалау» функциясы бар.
  2. Жылжымайтын мүлік туралы толық жазыңыз. Клиенттер сипаттамаға көбірек назар аударады және қаралым санын арттырады.
  3. Суреттер қосыңыз. Суреттері бар хабарландыру сатып алушыларды үш есе көп тартады.
  4. Ақылы қызметті пайдаланып, хабарландыруды жарнамалаңыз.

Профиль типін «мүлік иесі» деп қалай өзгерте аламын 

Профильді «Маманнан» «Иесіне» ауыстыру үшін Пайдаланушыларды қолдау қызметіне жүгініп, жылжымайтын мүлік құжатын сапа бақылау бөлімі тексеру үшін құжат жіберетін сілтеме алу қажет.

Бұл процедура сапаны бақылау және меншік құқығын растау үшін маңызды.

Жылжымайтын мүлік құжаттары белсенді және архивтегі хабарландырудан сұралады. Архивтегі хабарландырудың құжаты жоқ болса, оны жойыңыз, сонда сол хабарландыру бойынша құжат сұралмайды.

Төлемдер және ақылы қызметтер 

Жеке кабинет шотын қалай толтыруға болады? 

Шотты толтыру үшін:
1. Кабинетке кіріңіз.
2. «Шотты толтыру» түймесін басыңыз.
3. Соманы енгізіп, тізімнен толтыру әдісін таңдаңыз. 

Ақылы қызмет неге қолданылмады? 

Бұл қызмет немесе пакет түріне байланысты. Бір реттік «ТОП» немесе «Танымал ұсыныстар» қызметтері бірден қосылады.
Апталық немесе айлық пакет қызметтері жүйе белгілеген уақытта қосылады.

Ақылы қызметтің жұмысы туралы барлық ақпаратты жеке кабинетте, «Шот және төлемдер», «Төлем тарихы» бөлімдерінен білуге болады.
Ақылы қызметтің істеп тұрғанына көз жеткізудің ең оңай жолы — пәтер параметрлері бойынша іздеу арқылы өз хабарландыруыңызды табу.

Хабарландыру тізімнің басында болса, ақылы қызмет істеп тұр. Қызмет қосылмаса, Пайдаланушыларды қолдау қызметіне хабарласыңыз, қуана көмектесеміз! 

Ақылы пакет қалай жұмыс істейді? 

Пакеттің екі нұсқасы бар: 

«Айына х15 қаралым» пакеті 
Төмендегілер кіреді:
— 28 күн белсенді жарнамалау;
— күн сайын «ТОП» тізіміне көтеру;
— 12 рет «Танымал ұсыныстарда» болу (28 күн ішінде);
— хабарландыру қызыл түске боялады.

«Аптасына х5 қаралым» пакеті 
Төмендегілер кіреді:
— 28 күн белсенді жарнамалау;
— күн сайын «ТОП» тізіміне көтеру;
— күн сайын «Танымал ұсыныстарда» болу;
— хабарландыру жасыл түске боялады. 

Қосылған сәттен бастап 24 сағатқа бір реттік қызметтер бар. 

«Бір тәулікке ТОП науқаны»
Хабарландыру 24 сағат ішінде 8 рет «ТОП-қа» көтеріледі.
Әр 2 сағат сайын хабарландыру «ТОП-қа» көтеріледі. Қызмет 8:00-ден 23:45-ке дейін жұмыс істейді. 
Мысалы: 16:00-де қызмет сатып алсаңыз, хабарландыру 23:45-ке дейін «ТОП-қа» көтеріледі, қалған көтеру келесі күні 8:00-де басталады. 

Бір тәулікке Танымал ұсыныстар науқаны»
Хабарландыру 24 сағат ішінде 8 рет «Танымал ұсыныстарда» болады.
Әр 2 сағат сайын хабарландыру «Танымал ұсыныстарда» болады. Қызмет 8:00-ден 23:45-ке дейін жұмыс істейді. 
Мысалы: 16:00-де қызмет сатып алсаңыз, хабарландыру 23:45-ке дейін «Танымал ұсыныстарда» болады, қалғаны келесі күні 8:00-де жалғасады.

«ТОП» (қосылған сәттен бастап 24 сағат)
Сатып алған сәттен бастап хабарландыру сүзгі бойынша тізімнің жоғарғы жағына көтеріледі. 
Мысалы: Сүзгі арқылы ұқсас хабарландыруды іздегенде, тегін жарнамалардан және бұрын сатып алынған ТОП-тан жоғары болады.

Танымал ұсыныстар» (қосылған сәттен бастап 24 сағат)
Сатып алған сәттен бастап хабарландыру «Танымал ұсыныстар» бөліміне жіберіледі.
«Танымал ұсыныстар» сайт пен қосымшаның басты және бірінші бетінде орналасады, сондай-ақ, сүзгі арқылы хабарландыру іздегенде оң жақта көрінеді.
«Танымал ұсыныстар» сұралған облыс пен қала бойынша көрсетіледі. 

«Шұғыл, сауда» (қосылған сәттен бастап хабарландыру сайтта белсенді болған уақыттың бәрінде).
Қосу бағасы өзгермейді — 90 бірлік (1 бірлік = 1 тг).
Хабарландыруда «Шұғыл, сауда» деген сарымен белгіленеді.
Оны тек сайттың толық нұсқасы арқылы немесе телефондағы браузермен сайтқа кіріп өшіруге болады. 

Ескерту 
• «Танымал ұсыныстар» және «ТОП» — әртүрлі қызмет.
• Ақылы қызмет бойынша төленген ең соңғы хабарландыру сайтта бұрын төленгендерден жоғары болады.
• Жарнама архивке өткенде ақылы қызмет тоқтайды.
• Сайт мәміле 100% орындалатынына кепілдік бермейді, біз хабарландыруыңызды ақылы пакетке сәйкес жарнамалаймыз.

Сондай-ақ пайдаланушыны қызықтыру үшін төмендегіні ұсынамыз:
• сапалы сурет жүктеу,
• дұрыс баға қою және барынша толық ақпарат беру.

«Шұғыл, сауда» қызметінен басқа ақылы қызметтердің бағасы тұрақты емес. Барлық тарифтің құнын жүйе орнатады. Баға хабарландыруды беру және жарнамалау бойынша бәсекелестіктің өсуіне, сондай-ақ жарнаманың параметрлеріне байланысты өзгеруі мүмкін.
Қосымша сұрақтар бойынша Пайдаланушыларды қолдау қызметіне жүгініңіз. Сәтті мәмілелер тілейміз! 

«Танымал ұсыныстар» қызметі қалай жұмыс істейді 

  • Хабарландыру сайттың және қосымшаның басты бетінде жеке блокқа жайғасады.
  • Келесі жарнама бұл орынды алғанша «Танымал ұсыныстар» тізімінде бірінші болады.
  • Ауданыңыздағы жылжымайтын мүлік іздеп жүрген немесе «Барлық аудан» таңдаған пайдаланушыларға көрсетіледі.
  • Іздеу тізімінде алғашқы үш жарнамада көрсетіледі.
  • Қызмет тек мамандарға арналған.
  • Архивке жіберілгенге дейін «Танымал ұсыныстар» бөлімінде қалады. 

«ТОП» қызметі қалай жұмыс істейді 

  • Хабарландыру тізімде жоғары көтеріліп, басқа пайдаланушылар бұл қызметті сатып алған сайын біртіндеп төмен түседі. 

Қызметтер неге қымбаттады 

Krisha.kz-тегі әр алуан сегментте баға әртүрлі факторға байланысты көтерілуі немесе төмендеуі мүмкін. Оған сұраныс, танымалдық, халық саны, хабарландыру параметрлері, нарықтағы жағдай және маусымдық экономикалық өзгерістер себеп болуы мүмкін. Мұны ішкі жүйе анықтайды. 

Бағаны реттей отырып, біз хабарландырулар базасының сапасын арттырамыз, сату нәтижесіне әсер етеміз және бәсекелестікке жағдай жасаймыз.

Мамандар үшін

Тұлғаны растау деген не және ол не үшін қажет? 

Әр маман немесе компания Krisha.kz-те жұмыс істеу үшін тұлғаны растау процедурасынан өтуі керек. Бұл кабинеттің көшірмесін жасауды шектеу үшін қажет. 

Тұлғаны растау үшін:

  • Маман кабинеті толық аты-жөнін, ЖСН жазып, куәлік ұстап тұрған суретін жүктеп өтінім толтыруы қажет.
  • Компания кабинетінде басшы/құрылтайшы немесе сенімді тұлға растаудан өтеді. Арнайы терезеде компанияның тіркеу құжатын жүктеу қажет.

Құжаттағы мәлімет анық көрінуі керек. Барлық мәлімет қорғалған және үшінші тұлғаға берілмейді. Тұлғаны растау бойынша барлық өтінім 3 жұмыс күні ішінде тексеріледі. Жеке кабинетте өтінім күйін қадағалай аласыз. Өтінім тексеруден сәтті өткеннен кейін хабарландыру беруге болады.

Мүлік иесімен эксклюзив келісім жасасқан болсам, басқа мамандардың хабарландыруын қалай жоюға болады? 

Жылжымайтын мүлік иесі Қолдау қызметіне шағымдансын деп келісу керек. Біз оған ары қарай не істеу керегін айтып береміз және хабарландыруды тексеруге жібереміз.

Krisha.kz эксклюзив келісімшарт бойынша шағымды өңдемейді, өйткені ол маман мен меншік иесі арасындағы қатынастарды реттейді. 

Айып балл 

Айып балл хабарландыру беру ережесін бұзған маман мен компанияға тағайындалады. 

Айып балы мыналар үшін беріледі:
— хабарландыру мен/немесе профиль көшірмесін жасау — 1 балл;
— техникалық паспорттағы сипаттамаға сай келмейтін жалған ақпарат беру — 1 балл;
— «бұрынғы жатақхана» параметрін дұрыс көрсетпеу — 1 балл;
— «салынған жылы» параметрін дұрыс көрсетпеу — 1 балл;
— хабарландырудағы нысанның орнына басқасын көрсету — 1 балл;
— басқа байланыс мәліметін беру және/немесе нысан туралы ештеңе білмеу — 1 балл;
— телефон арқылы хабарландыруда көрсетілген баға орнына басқасын айту— 1 балл;
— мүлік иесінің келісімінсіз хабарландыруын көшіріп алу — 1 балл;
— хабарландыруда (профильде) интернеттен алынған немесе жылжымайтын мүліктің сипаттамасына сай келмейтін бөтен суреттерді пайдалану — 1 балл;
— әртүрлі мекенжаймен және/немесе басқа параметрлермен, бірақ бірдей объектінің суреттерін пайдаланып хабарландырулар жариялау — 1 балл;
— хабарландыруда сутаңба (watermarks), krisha.kz, басқа ресурстардың логотипі және/немесе оларды өшіру ізі (ретушь, қырқу) бар суреттерді пайдалану — 1 балл;
— бір агенттіктегі үштен көп маман бір жылжымайтын мүліктің хабарландыруын жариялау — 1 балл;
— кез келген басқа жолмен Жалпы ережелерді бұзу — 1 балл;
— қоңырау шалғанда ақпарат бермеу — 1 балл.

Компания немесе маманның аккаунты 3 айып баллын алса, оның статусы «Айыппұл салынды» деп өзгереді де, қызыл түспен белгіленеді.
Мұндай аккаунттардағы барлық хабарландыру іздеу нәтижесі шығатын тізімде соңғы болып тұрады.
Компания, оның қызметкерлері, агенттері немесе уәкілетті компания өкілдері сайт ережесін жүйелі түрде бұзғаны үшін айып баллын алуы мүмкін.
Айып баллы туралы хабарлама кабинетте көрсетілген электрондық поштаға хабарлама ретінде келеді.
Сапа бақылау бөлімі берген ұпайды алып тастау немесе жою мүмкін емес.